DLA WYDAWCÓW I AUTORÓW

W ramach mojej działalności chętnie nawiążę współpracę związane z promocją książek, marki osobistej lub inne działalności polegającej na kreacji wizerunku osób indywidualnych w sieci, treści lub objęciu patronatu medialnego nad publikacją czy wydarzeniem kulturalnym.

Przy podjęciu współpracy portal Kulturalne Rozmowy oferuje następujące działania PR:

1. Publikacja wywiadu z autorem/inicjatorem przedsięwzięcia wraz ze zdjęciami - czynności przed publikacją obejmują również działania redakcyjne, czyli pierwsze i drugie czytanie oraz edycja zdjęć.

2. Redakcja i publikacja recenzji książki** wraz z ekspozycją okładki na portalu Kulturalne Rozmowy.

** Aby współpraca przebiegła pomyślnie i sprawnie w mailu o współpracy należy dołączyć książkę w formie elektronicznej w formacie umożliwiającym odtworzenie w formie głosowej lub czytanej, np. .pdf, mobi czy ePub

3. Publikacja wpisu na temat recenzji na Facebooku i innych mediach społecznościowych wraz z okładką. 
4. Konkurs promujący książkę na Facebooku wraz z reklamą.
5. Promocja zapowiedzi książkowej w wydarzeniu.
6. Publikacja 5-minutowej prezentacji video nagranej przez autora na blogu/fanpage’u/grupach należących do portalu Kulturalne Rozmowy. 
7. Promocja autora (wywiadu lub recenzji) na 50 grupach branżowych przez 14 dni.
8. Informacja prasowa wysyłana do mediów lokalnych wraz z notką wydawniczą.
9. Współpraca z innymi blogerami książkowymi w celu promocji autora – wywiady lub recenzje zewnętrzne
10. Założenia fanpage’a tytułu i opracowanie strategii promocji.
11. Założenie i administrowanie blogiem tytułu
  • wybór szaty graficznej, opracowanie contentu 
  • administrowanie miesięczne i promocja na grupach.
12. Publikacja recenzji na portalach dla bibliofilów.
13. Publikacja recenzji w księgarniach internetowych.
14. Publikacja wywiadu z autorem we fragmentach na portalach: Autorzy365.pl, Wirtualny Wydawca, Wykop.pl.
15. Publikacja informacji o książce na forach dla czytelników (do 10 linków).

Możliwe są też inne, niestandardowe formy współpracy po uzgodnieniu między stronami wszystkich warunków.

Warunki współpracy:

  • dbając o wysoką jakość prezentowanych na blogu treści wywiad publikowany na stronach bloga Kulturalne rozmowy nie może być krótszy niż 6 do 8 tyś. znaków bez spacji przy 10-12 pytań oraz nie krótszy niż 10-15 tyś. znaków bez spacji w przypadku 13-25 pytań. Jeśli powyższe warunki nie będą spełnione, redakcja bloga zastrzega sobie prawo do odesłania wywiadu celem uzupełnienia o niezbędne szczegóły.
  • nadesłane do redakcji zdjęcia w orientacji poziomej (szerokość Full HD 1920px) i inne materiały prasowe (logotypy, banery) o wysokiej rozdzielczości i jakości wysyłane w pakiecie z materiałami tekstowymi (logotyp, zdjęcie okładki książki czy informacje prasowe w popularnych formatach .jpg i .doc lub .pdf)
  1. wiadomość o chęci współpracy: biogram od autora, notka prasowa i podstawowe informacje o książce, okładka;
  2. po nawiązaniu współpracy: wywiad/informacje prasowe, pakiet min. 10 zdjęć w poziomie wraz z opisem fotografa i/ew. osób na zdjęciach, zdjęcie okładki w wysokiej rozdzielczości, kompletną stopkę wraz z pełnymi danymi kontaktowymi – w razie braku kontaktu elektronicznego z mojej strony, proszę o kontakt telefoniczny
  • ekspozycję logotypu i/lub linku aktywnego na wszystkich materiałach promujących wydarzenie (książki, strona www wydawcy, autora, medium społecznościowe)
  • post w mediach społecznościowych zapowiadający objęcie przez blog Kulturalne rozmowy patronatu
  • egzemplarz recenzencki w formie elektronicznej min. 2 tygodnie przed premierą publikacji i papierowej po druku
  • udostępnienie wywiadu z autorem książki / przedsięwzięcia na fanpage’u wydawcy czy oficjalnego fanpage’u osoby objętej promocją z oznaczeniem fanpage’a Kulturalne rozmowy przez wydawcę i autora
Wybierz system komentarzy (Disquis, lub Google+)

Brak komentarzy: