DOTYCHCZASOWE EFEKTY WSPÓŁPRACY Z PORTALEM KULTURALNE ROZMOWY


Wpisy powstałe w wyniku współprac nawiązanych z markami są zawsze chętnie komentowane, gdyż za każdym razem dostarczają czytelnikom unikalnych i użytecznych treści, które nie tylko wzbogacają artykuł, ale także pozwalają lepiej zapoznać się ze specyfiką pracy w środowisku internetowym, a szczególnie w obecnie funkcjonującej blogosferze. Poniżej przedstawiam wpisy będące efektem podjętych współprac zarówno dotyczące biznesowej strony portalu Kulturalne Rozmowy, jak i tej bardziej kobiecej. Słowem dla każdego coś miłego, ponieważ uwielbiam łączyć pracę z pasją.


Ridero Blog – blog prowadzony przez wydawnictwo self-publishingowe RIDERO, na łamach którego dzielę się kilkoma wskazówkami dotyczącymi blogowania, pisania recenzji oraz poprawności językowej:

Okiem polonistki: 10 błędów językowych, których nigdy nie wybaczy Ci Twój czytelnik – 10 najczęściej pojawiających się na blogach błędów często ignorowanych
W poszukiwaniu czytelników – o prowadzeniu bloga i pasji pisania w internecie – o tekstach, które generują ruch wśród czytelników
Głosem Krytyka: na co zwraca uwagę recenzent Twojej książki? – o dobrze napisanych recenzjach książkowych





Komunikacja w mediach społecznościowych – artykuł nt. dotarcia do klientów przez media społecznościowe
Wywiad z Michałem Bąkiem – pomysłodawcą e-magazynu Marketing i Biznes
Kim są nasi „przyjaciele” z Facebooka – czyli słów kilka o użytkownikach portali społecznościowych – mój autorski podział użytkowników Facebooka na grupy
Zaprezentuj się z jak najlepszej strony, czyli kilka słów o personal brandingu – tłumaczę, czym jest wizerunek marki
Pokaż się światu! – o poszukujących pracy absolwentach uczelni wyższych i ich wizerunku w mediach społecznościowych
Sprzedaj swój produkt słowami! – o pisaniu perswazyjnych tekstów sprzedażowych
Wokół content marketingu – o relacji klient-marka
Rzecz o tematach blogowych – o tym jak wybrać bloga, a potem zaistnieć w sieci
F-commerce – wsparcie marketingu internetowego – o relacji e-commerce z medium społecznościowym
Snapchat, wystarczy 10 sekund… - o nowym narzędziu do komunikacji z klientem
Po co blogerowi newsletter? – o automatyzacji mailingu
Reklamy na YouTubie – video jako nowy kanał komunikacji z klientem
Lokowanie produktu w sieci, czyli jak dotrzeć do społeczności wirtualnej – o polecaniu marek przez celebrytów i youtuberów
Blogi kosmetyczne nowym wcieleniem marketingu szeptanego – o nieustannie rosnącej popularności blogów i vlogów kosmetycznych
Ja i mój produkt to jedno – kilka słów o marketingu spersonalizowanym
Marka z “twarzą” – polskie gwiazdy w reklamach – znani reklamują produkty codziennego użytku
Dobry storytelling podstawą skutecznej kampanii – o historiach, które sprzedają produkty


 AKCJE Z MOIM UDZIAŁEM

Chętnie udzielam się także na innych stronach jako rozmówca. Oto zbiór miejsc, gdzie miałam okazję opowiedzieć o mojej działalności lub podzielić się swoją opinią na określony temat.


Blogerzy na start – opinia ma znaczenie – tekst napisany w ramach akcji marketingowej "Jak zarabiać na blogu", w którym poruszam temat wpływu recenzji sprzedażowej produktów publikowanej na blogu


GOŚCINNE WYWIADY


Twój Mentor – blog prowadzony przez coacha Izabelę Kowalczyk, na łamach którego udzieliłam wywiadu. Podczas naszego spotkania wirtualnego opowiedziałam o swoich działaniach blogowych, czyli powstawaniu Kulturalnych Rozmów, o zdobywaniu rozmówców, promocji w blogosferze oraz pasji dziennikarskiej.

Passion Piece - blog powstały z myślą o czytelnikach, których pasje pomagają im w dążeniu do sukcesu oraz samorealizacji, ale nie tylko! Autorka Natalia Gerlich pisze dla wszystkich tych, w których drzemie nieodkryty lub jeszcze nieoszlifowany potencjał, który znalazła także u mnie i postanowiła zaprosić mnie do rozmowy na temat mojego projektu, czyli portalu Kulturalne Rozmowy. Do przeczytania tutaj.  
Wybierz system komentarzy (Disquis, lub Google+)

Brak komentarzy: